2015/03/09

TxaraScan





150308: Oier.

Bestiak leza historiko erraldoietan zihar dabizela, nik Otoio parteko mikroprospekziño mikroespeleologikuakin segitzen dot. Gaurkuan, Mentxakan leziori topatzeko bigarren saiakeria, eremu txikixaguan zentrauta:
·         “0” ref puntutik hasitta, SW norabidian hasi naiz barriro, euzkixa parez pare nekala (metro 2 zabaleko leza galdu bat topatzeko onena, orraittiokan!) eta
·         Men07 (...) puntura allegau naizenian, 20 bat metro ondo pasauta izango nittuala begittanduta, kontrako norabidian jaisten hasi naiz (NE).
·         Men08 (...) puntuan urten dot bidian, gurbitz arbol haundiñan parian. Hortik NW hartuta, txaran sartu naiz barriro; mapan ikusieta
·         Men09 (...) punturaiñok allegau naiz sasi artian nahikotxo burrukatuta; dolmen itxurako harri karakteristiko batetik bidera jaitsi naiz barriro,
·         Men10 (...) puntuan urten dot, justu kazako txakur bat pasatzen ziharduala, basurdiakin nahastatzeko moduan ;-)

Esan biharrik ez dago, ez dotela topau. Eta aste gitxi barru, sasi aluak barriro hazten hasiko dira... :-(

No hay comentarios: