2012/11/17

Illuntzarko Lezia, desinstalauta



2012-XI-17: Santi, Ritxar, Gotzon, Antua, Oier.

Illuntzarko lezara, “Sala 500”eko eskaladia desinstalatzera, eta hondua ikuskatzera.

Santi, Antua eta ni “Sala 500”era jo dogu, Gotzon eta Ritxar hondorako bidia instalatzera juan diran artian. Eskaladia azkenian ez da amaittu, hobeto pentsauta merezi ez dabela erabagi dogulako; norabidia ez da interesgarrixa. Antua goixan eta Santi aseguratzen, ni koko billa ibilli naiz merianda-leku inguruan, beti geratzen dirazen apurretan. Danak lizunduta topau dittudaz, baiña momorrorik bapez.

Bestien aurretik egin dot gora, kamariakin argazki batzu hartzeko asmotan. Bidegurutzera allegau eta hondorutz hartu dogu; nik bildur pizkat be igarri dot balkoi ertzera urtetzian, eta azpixan zabaltzen dan 50 metrotako potzu demasa erdi-ikustian (Lekeittioko kanpandorrian altura exaktua eta gitxigorabeherako zabaleria, ointxe konprobau dot).

Beheian batu gara danok. Zeozer jan, jarraipen posibliak ikuskatu... eta danok gora barriro. Gotzon azkenen etorri da, dana desinstalatzen; ez da sokarik geratu, beraz (txapak bai?). 17.00ak aldian allegau naiz ni kanpora, eta Antua eta Ritxar topau doguz “GEV-ekuen petatien lezia” desobstruitzen (metro batzuk egin dabe aurrera). Goizago zanez, bestiak kotxerako bidia zeharka egittia pentsau dabe, pizkat prospektatzeko; ni zuzenian etorri naiz, eta ez dakitt ezer topauko ete zeben.

1 comentario:

Unai dijo...

iluntzarreko lezia akabo orduan? haizerik ba al dago behean?